-
Una menor de 14 anys ha sigut atesa pels serveis mèdics i traslladada en SVB a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.
Una mare i una filla han hagut de ser rescatades a la zona de Cala Puntal de Vinaròs, després de que se trencara una de les baranes, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, després de precipitar-se en una zona rocosa de la platja vinarossenca.

Els serveis d’emergència han culminat amb èxit el rescat a la zona rocosa, segons ha informat el Consorci en una segona comunicació a les 15.38 hores, en què han participat efectius del Consorci de Bombers de la Diputació de Castelló, així com agents de la Policia Local, la Guàrdia Civil i una unitat de SVB, que han aconseguit arribar al lloc dels fets per efectuar el rescat.
Una vegada completat el rescat, les dues dones han sigut ateses pels serveis sanitaris i la filla, de 14 anys, ha estat traslladada a l’Hospital Comarcal de Vinaròs per contusions.
La zona ha quedat precintada per la Policia Local per evitar més incidents en aquest indret.
























