/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Les platges del Morrongo i la Caracola ja compten amb servei de socorrisme i vigilància

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La Mar Xica incorporarà els socorristes el cap de setmana del 13 i 14 de juny, coincidint amb l’inici oficial de la temporada de bany en aquesta platja.

Les platges del Morrongo i la Caracola de Benicarló disposen des del passat 30 d’abril del servei de socorrisme i vigilància, amb l’objectiu de garantir la seguretat dels banyistes durant la temporada estival.

L’operatiu compta amb un equip humà especialitzat i els recursos materials necessaris per donar una resposta ràpida davant qualsevol incidència que es puga produir a la costa benicarlanda.

Pel que fa a la platja de la Mar Xica, el servei de socorrisme entrarà en funcionament el cap de setmana del 13 i 14 de juny, coincidint amb l’inici oficial de la temporada de bany en aquest espai litoral.

Els socorristes recorden també la necessitat de respectar les indicacions dels socorristes i la senyalització de les banderes per gaudir del bany amb les màximes garanties de seguretat.

HORARI JUNY I JULIOL DE 10:00 A 19:00 HORES 
AGOST DE 10:00 A 20:00 HORES 

Explora más

[location-weather id="200265"]