/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Marta Barrachina abrigalla a més d’un centenar de nous afiliats i reivindica al PP com la força de la il·lusió, la gestió i el canvi que Espanya necessita

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Afiliads zona nord

  • La líder provincial celebra a Benicarló “el creixement” d’un partit “que és el que vol la majoria dels espanyols”. “Hui celebrem una decisió valenta: la dels qui han volgut fer un pas al capdavant per a treballar pel seu poble i per la nostra terra”

  • Marta Barrachina considera “un orgull” poder incorporar a les files del PP “a tants veïns del nord de la nostra província que senten que Espanya mereix més oportunitats, més desenrotllament i més gestió i que volen formar part d’eixe canvi”

  • El PPCS és “la gran família de Castelló”. “Estic orgullosa de poder donar-vos la benvinguda perquè la vostra decisió és molt valuosa”, afirma la presidenta del PPCS

La presidenta provincial del PPCS, Marta Barrachina, ha donat la benvinguda hui a Benicarló a més d’un centenar de nous afiliats de procedents de municipis del nord de la província que “convertixen al PP en la força de la il·lusió, la gestió i el canvi que Espanya necessita”.

Sota el lema “Nous afiliats. Noves il·lusions. #ImpulsantCastelló”, la líder provincial ha posat en valor la decisió dels qui han volgut sumar-se “a una família que no para de créixer”.

Marta Barrachina ha destacat que “hui celebrem una decisió. La decisió de més de cent persones que han volgut fer un pas al capdavant per a impulsar el futur dels seus pobles, de les seues famílies i de la nostra província”.

Per a Marta Barrachina, “el projecte del Partit Popular, el que hui representem, és el que vol la majoria dels espanyols”. “Però el més important no és ser els més grans. El més important és que darrere de cada afiliat hi ha una persona disposada a treballar pels altres. Per això diem que el PP és una gran família. Una família formada per gent treballadora, per persones amb valors, que creuen en la llibertat, en la igualtat i que volen el millor per a la seua terra”, ha afirmat.

“Heu decidit participar, aportar idees i ajudar a millorar el vostre municipi. I això té moltíssim valor”, ha manifestat.

La política útil i la gestió com a senyes d’identitat

Durant la seua intervenció, Marta Barrachina ha reivindicat la política útil i la gestió com a senyes d’identitat del Partit Popular. “Ser del PP és creure en la llibertat, en la igualtat entre tots els espanyols, en el respecte a les institucions i en la democràcia. Però, sobretot, és entendre la política com un servici als altres”, ha indicat.

En el PP “estem els qui sabem que la nostra terra, el nostre país, no sols pot millorar, sinó que ha de fer-ho”. Som un partit de fets, tant des dels ajuntaments on vam governar, des de la Diputació de Castelló des de la Generalitat Valenciana. I això li senta bé a la nostra província”.

Ho estem fent des dels nostres ajuntaments, des de la Diputació de Castelló i des de la Generalitat Valenciana. Amb més recursos per a la sanitat i l’educació, amb la major inversió social de la nostra història, amb més oportunitats per als jóvens, més inversions en aigua, carreteres i infraestructures, més suport a agricultors, ramaders i empreses i més suport als nostres municipis”, ha destacat.

El nord torna a ser protagonista

Marta Barrachina ha defés en la seua intervenció el protagonisme del nord de la província de Castelló. “Durant anys, el PSPV va abandonar a esta terra, com hui continua fent el Govern d’Espanya amb la paralització de les obres de la N-232 o el bloqueig de l’autovia per l’interior”.

Ara, “el nord de la província torna a comptar i torna a ser protagonista”. Amb l’impuls de la Diputació a les oportunitats econòmiques i l’atracció d’inversió al nord de la província, amb les recents inversions per a garantir que l’interior tinga garantit un recurs tan bàsic com l’aigua, amb les inversions en carreteres, amb el suport al sector pesquer,

Amb un Hospital Comarcal de Vinaròs que reforça plantilles, recupera el mamògraf i incorpora tècniques pioneres com la crioablació. Amb un centre sanitari integrat que s’alça a Vinaròs amb 8 milions d’euros, amb un passeig marítim a Benicarló dotat amb més de 2,8 milions i amb centres de dia com el de Vistabella del Maestrat o la residència d’ancians de Sant Mateu que demostren “que el PP complix”.

En el PP, “continuarem defenent la gestió útil al servici de les persones, amb la protecció dels seus drets. I enfront d’un president del Govern d’Espanya que només resistix assetjat per la corrupció, el PP és responsabilitat, govern i esforç en defensa d’Espanya i de tots els espanyols”.

Finalment, la presidenta provincial ha traslladat un missatge d’agraïment i benvinguda als nous afiliats. “Hui sou part d’una gran família que porta molts anys treballant per Castelló. Gràcies per la vostra confiança i per ajudar al fet que este projecte continue creixent. Perquè el futur de la nostra província es construïx amb persones com vosaltres”.

Som el primer partit de la província perquè comptem amb la confiança de la majoria dels castellonencs. I continuarem treballant cada dia per a estar a l’altura d’eixa confiança”, ha conclòs.

Explora más

[location-weather id="200265"]