- La processó ha comptat amb diverses entitats folklòriques del municipi, així com els xiquets i xiquetes que han celebrat la comunió.

La ciutat de Vinaròs ha celebrat aquesta vesprada un dels actes religiosos més importants de tot l’any, la processó del Corpus Christi.
La celebració ha començat a les 19 h, amb la tradicional missa de Corpus, que aquesta ocasió ha sigut oficiada pel mossèn Emili Vinaixa.

En finalitzar la missa, ha iniciat la processó, comandada per la colla de Nanos i Gegants, conjuntament amb la Muixeranga de Vinaròs, les Camaraes, els xiquets i xiquetes que han fet la comunió aquest any.

La processó ha tingut tres moments importants, en els quals s’han realitzat unes petites oracions davant altars situats a tres enclaus principals situats al carrer Socors, a la Plaça de La Mera i al carrer Major. En aquests tres llocs, els joves han tirat pètals de flors mentre s’han realitzat les oracions.

Finalment, la processó ha arribat a la Plaça de l’Ajuntament, on s’ha realitzat un ball pel part dels Nanos de la Colla de Nanos i Gegants de Vinaròs. Seguidament, la Muixeranga ha realitzat una petita figura i el Grup Folklòric Les Camaraes ha realitzat el tradicional Ball de les Cintes.






































































































