L’Ajuntament ha posat en marxa aquesta setmana els treballs de desbrossament i neteja dels camins rurals del terme municipal amb l’objectiu de millorar la seguretat, la visibilitat i l’accessibilitat de la xarxa viària rural.

Les actuacions consisteixen en la retirada de vegetació dels marges i cunetes dels camins, fet que permet facilitar el pas de vehicles agrícoles i particulars, així com reduir el risc d’incendis durant els mesos d’estiu. Els treballs es desenvoluparan de manera progressiva en diferents punts del terme, prioritzant aquells camins amb un major volum de trànsit o on el creixement de la vegetació és més intens.
L’Ajuntament demana la col·laboració de la ciutadania i dels usuaris dels camins mentre durin els treballs, respectant la senyalització provisional i extremant la precaució en les zones on s’estigui actuant.






























