/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Santa Magdalena renova el seu compromís amb Ateneu Maestrat

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, al costat d’alcaldes, alcaldesses i regidors de la comarca, ha participat este matí a Benicarló, en la firma del conveni anual que el consistori té subscrit amb l’Associació de Dany Cerebral Adquirit, Ateneu Maestrat.

D’esta manera, l’Ajuntament de Santa Magdalena continua fent costat a esta entitat que, promou l’autonomia i inserció social de les persones afectades pel dany cerebral adquirit.

Explora más

[location-weather id="200265"]