- Al migdia del dissabte 27 de juny, la Parròquia de Sant Bartomeu de Benicarló, va ser testimoni del “sí, vull” d’Albert i Inma. Envoltats dels seus pares, avis, germà, familiars i amics, la parella jove va unir les seves vides al mateix lloc que guarda la tradició del poble

Albert, mestre de professió i fidel a la tradició familiar, i Inma, treballadora, generosa i lluitadora, van celebrar el seu enllaç amb tot allò que els defineix: Sant Antoni, les Falles, les Festes Patronals, el futbol, la natació i el mar de Benicarló.
La celebració va continuar al Restaurant El Cortijo, el lloc on es van conèixer i on avui van brindar pel seu futur junts. Un espai carregat de memòria que va convertir les noces en alguna cosa més que un banquet: va ser tornar a l’inici.
Després de la cerimònia, Monty i Inma emprenen viatge a Kenya per gaudir de la seva lluna de mel, una aventura que posa el colofó perfecte a un dia tan especial.

Monty i Inma comencen així una nova etapa, amb la promesa de continuar construint la seva història amb els mateixos valors que els van portar fins a l’altar.



































