/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’Ajuntament de Vinaròs posa en marxa per tercer any consecutiu les Barques Biblioteca

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La iniciativa, basada en el “bookcrossing”, estarà disponible a les platges del Fora Forat i del Clot

L’Ajuntament de Vinaròs ha anunciat, a través d’una nota de premsa, la posada en marxa, per tercer any consecutiu, de les Barques Biblioteca a les platges del Fora Forat i del Clot del municipi.

El servei està basat en el “bookcrossing“, on convida als seus usuaris a agafar un llibre per a gaudir de la lectura durant la seua estada a la platja, i una vegada finalitzat, retornar-lo o intercanviar-lo per un altre, amb l’objectiu de “fomentar l’hàbit de la lectura en un entorn privilegiat, acostant els llibres a veïns i visitants d’una forma còmoda, gratuïta i accssible”.

Mercedes García, regidora de Turisme, ha indicat que “després de l’èxit de les dues edicions anteriors, aquesta iniciativa torna per a continuar promovent la lectura com una activitat d’oci enriquidora, al mateix temps que contribueix a dinamitzar les platges i reforçar l’oferta cultural estival del municipi”.

García ha invitat tant a veïns com a visitants a “gaudir d’aquesta proposta i a descobrir el plaer de llegir enfront de la mar“, a més d’afegir que “el servei acosta la Biblioteca Municipal a la ciutadania també durant els mesos d’estiu, facilitat l’accés a la cultura fora de les seves instal·lacions habituals i convertint la platja en un espai de trobada amb la lectura“.

Foto: Ajuntament de Vinaròs.

Explora más

[location-weather id="200265"]