/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Penya Barcelonista de Traiguera inicia els actes del seu 32é aniversari amb la presentació de la Regina de Festes 2026

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Inés Esteller ha sigut presentada com a Regina en l’acte que dona el tret d’eixida a la commemoració del 32é aniversari de l’entitat.

La Penya Barcelonista de Traiguera ha iniciat els actes del seu 32é aniversari amb la celebració de la presentació de la Regina de Festes 2026, un dels moments més destacats de la programació commemorativa.

La protagonista de la vetlada ha sigut Inés Esteller, que ha sigut presentada oficialment com a Regina de Festes 2026, assumint el paper de representant de l’entitat en els diferents actes festius que se celebraran durant l’any.

L’acte ha reunit socis, simpatitzants, familiars i veïns de Traiguera, que han volgut acompanyar la Penya Barcelonista en l’inici d’una celebració molt especial, marcada pels 32 anys de trajectòria de l’entitat.

Amb aquest primer acte, la Penya dona el tret d’eixida a un programa d’activitats commemoratives que servirà per celebrar més de tres dècades de compromís amb l’esport, la convivència i la vida social del municipi.

Enhorabona a Inés Esteller i a la Penya Barcelonista de Traiguera pel seu 32é aniversari!

Explora más

[location-weather id="200265"]