/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El vinarossenc Guillem Segura, campió d’Espanya d’aquatló per equips amb el Saltoki Trikideak

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’esportista del Baix Maestrat finalitza desè en la classificació absoluta i conquista el títol estatal per equips amb el conjunt navarrés.

El vinarossenc Guillem Segura s’ha proclamat aquest dissabte campió d’Espanya d’aquatló per equips amb el club navarrés Saltoki Trikideak, després d’una brillant actuació al Campionat d’Espanya Èlit d’Aquatló.

La competició, que combinava 1.000 metres de natació i 5 quilòmetres de cursa a peu, va reunir alguns dels millors especialistes estatals de la disciplina.

En l’àmbit individual, Guillem Segura va signar una destacada actuació en finalitzar en la desena posició absoluta, consolidant-se entre els millors aquatletes del panorama nacional.

Pel que fa a la classificació per equips, els temps dels tres primers integrants del Saltoki Trikideak van permetre al conjunt navarrés imposar-se amb 30 segons d’avantatge sobre els seus perseguidors, proclamant-se així campió d’Espanya.

Després d’aquest important èxit, el vinarossenc posa rumb a Màlaga, on donarà suport a la benicarlanda Carla Masip, que aquest diumenge disputarà la final dels 1.500 metres del Campionat d’Espanya Absolut d’Atletisme amb l’objectiu de lluitar per una medalla.

Explora más

[location-weather id="200265"]