- Els equips d’Alberg i Atenció Psicosocial han prestat assistència durant la nit a les persones desallotjades dels municipis afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó.
Els equips d’Alberg i Atenció Psicosocial de Creu Roja Castelló han atés aquesta passada nit un total de 506 persones als tres albergs d’emergència habilitats per donar resposta a les evacuacions provocades per l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó.
En concret, s’han allotjat 150 persones a Nules, 150 a Onda i 206 a Moncofa, on han pogut sopar i passar la nit després de ser evacuades dels municipis amenaçats per l’avanç de les flames.
Creu Roja continua treballant de manera coordinada amb les diferents administracions públiques per garantir l’atenció i el benestar de les persones desallotjades, oferint allotjament, suport logístic i assistència psicosocial mentre es manté l’emergència.
Paral·lelament, els serveis d’extinció continuen desplegats sobre el terreny amb l’objectiu de controlar l’incendi i facilitar que els veïns evacuats puguen tornar als seus habitatges tan prompte com les condicions de seguretat ho permeten.
































