Els nedadors benicarlandos Paula Bretó i Miguel Piñana, del Club Natació Benicarló, han protagonitzat una destacada participació en el Campionat d’Europa Màster celebrat a Eslovàquia, amb diversos resultats dins del top-10 continental.
La primera part del campionat va tindre com a protagonista Miguel Piñana, que va quedar-se a les portes del podi en els 200 metres esquena, on va aconseguir una magnífica quarta posició d’Europa amb un temps de 2:21.27. El nedador benicarlando va millorar la seua marca d’inscripció i va rebaixar en quatre segons el temps aconseguit al Campionat d’Espanya.
Piñana també va aconseguir situar-se entre els deu millors classificats en els 200 metres lliures, amb una marca de 2:11.79, millorant de manera notable el temps amb què arribava a la competició. En les proves de 50 metres esquena i 100 metres braça, va finalitzar en la 16a posició, completant així un gran campionat.

Posteriorment va arribar el torn de Paula Bretó, que va afrontar un exigent programa combinant proves de piscina i aigües obertes i va aconseguir situar-se entre les deu millors d’Europa en totes les seues participacions.
Bretó va finalitzar en la 7a posició en els 200 metres papallona, amb un temps de 3:12.10. En aigües obertes, la benicarlanda va aconseguir una destacada 6a posició en els 1.500 metres i una 7a posició en els 3.000 metres.

Amb aquests resultats, els dos esportistes del Club Natació Benicarló han completat una notable actuació en aquesta cita internacional, aconseguint posicions destacades en les diferents proves i millorant marques personals.
La participació de Paula Bretó i Miguel Piñana ha permés al Club Natació Benicarló estar representat en una de les grans cites del calendari europeu màster i portar el nom de Benicarló a l’escena internacional.






































