El proper 6 de setembre, la ciutat de Traiguera es vestirà de tradició i de festa per celebrar una nova edició de la tradicional romeria al Reial Santuari de la Mare de Déu de la Font de la Salut.
La jornada arrancarà a les 12:30 h, amb la tradicional missa i processó, i a continuació, a les 13:45 h, se celebrarà el conert de la Unió Musical de Traiguera. A les 14:15 h, s’inaugurarà l’exposició “Mans d’ahir, patrimoni d’avui”, sobre els 40 anys d’inici de l’Escola Taller a Traiguera. La presentació comptarà amb la intervenció de Vicent Ortí, guia turístic de Traiguera.
Un quart d’hora més tard, a les 14:30 h, es realitzarà el repartiment de la paella i rollets. La jornada finalitzarà a les 18:30 h, amb el Ball a la plaça del Santuari amb l’acompanyament d’un grup musical.
L’Ajuntament de Traiguera, a través dels seus canals de difusió, convida a tots els veïns, veïnes i visitants “a participar en aquesta jornada tan especial per compartir moments de germanor, fe i devoció en un entorn patrimonial incomparable“.
Foto: Ajuntament de Traiguera.







































