- La barca «El Prinçes» l’ha localitzada aquest dimecres 30 de setembre i l’Oceanogràfic de València la revisarà en arribar al port benicarlando
La barca «El Prinçes» de Benicarló ha capturat accidentalment aquest dimecres 30 de setembre una tortuga marina de grans dimensions durant la jornada de pesca.
Després de la captura, s’ha activat el procediment perquè l’animal siga atés una vegada l’embarcació arribe al port de Benicarló.
Personal vinculat a l’Oceanogràfic de València es farà càrrec de la tortuga i li realitzarà un examen complet per comprovar el seu estat de salut i descartar possibles lesions o altres problemes.
La previsió és que, si les revisions confirmen que es troba en bon estat, la tortuga puga ser retornada al seu hàbitat natural i torne novament al mar.
La captura posa també de manifest la importància de la col·laboració dels pescadors amb els protocols de recuperació de fauna marina, que permeten que exemplars capturats accidentalment puguen ser examinats abans de ser alliberats.




































