/>

Continuen tallats els vials que creuen la rambla de Cervera a Benicarló

  • Després de més de 24 hores, l’aigua continua baixant per la rambla, encara que amb un cabal molt inferior al registrat durant la jornada de divendres

Els efectes de les fortes pluges encara es deixen notar aquest dissabte 3 d’octubre a Benicarló. Els vials que creuen la rambla de Cervera continuen tallats al trànsit com a mesura de precaució.

Més de 24 hores després de les precipitacions més intenses, la rambla continua portant aigua, si bé el cabal ha disminuït considerablement respecte a les imatges que es podien observar durant el divendres.

Tot i aquesta baixada del nivell, els passos afectats encara no s’han reobert a la circulació, per la qual cosa cal respectar els talls i utilitzar itineraris alternatius.

La persistència d’aigua a la rambla evidencia els efectes de l’episodi de precipitacions que ha afectat el Baix Maestrat durant les últimes jornades.

⚠️ Es recomana no intentar travessar els passos tallats, respectar la senyalització i mantindre la precaució fins que es restablisca la circulació amb garanties de seguretat.