/>

La Colla El Senill de Torreblanca presenta la programació de les 12 hores de Dolçaina i Tabal

  • La jornada presenta un dia ple de musica, cercaviles, actuacions i sobretot, molta germanor, en que compartiran la seva música amb les colles que els acompanyaran.

La Colla «El Senill» de Torreblanca ha presentat, a través dels seus canals de difusió, la programació de les 12 hores de Dolçaina i Tabal, una jornada molt especial per la colla, que celebra el seu 30º aniversari.

La jornada, que centrarà la seva programació a l’Espai d’Usos Multiples de Torreblanca, presenta un dia «ple de música, cercaviles, actuacions i, sobretot, molta germanor, en què tindrem el plaer de compartir la nostra música amb les colles que ens acompanyaran«.

La programació arranca a les 09:00 h del matí, amb el primer dels cercaviles pels carrers del poble, mentre que a les 10:00 h del matí, els membres de la Colla actuaran al Saló d’Usos Múltiples, amb portes obertes al públic. Dues hores després, a les 12:00 h del migdia, tindrà lloc el segon cercavila pels carrers cèntrics del poble, per acabar la programació matinal a la 13:00 h del migdia, i fins les 13:45 h, la colla el Senill i el Grup de Danses la Lliura mostraran un repertori de balls de plaça.

Els actes de la vesprada arrancaran a les 15:30 h, amb l’actuació de les colles visitants, que son: «A Mig Camí», la Colla de Dolçainers de Benicarló, els Dolçainers i tabaleters L’Embolic d’Orpesa, la Colla de Dolçainers i Tabaleters dels Nanos i Gegants de Vinaròs, els Dolçainers i Tabaleters de Santa Magdalena de Polpís, Dolçaina i Tabal «La Llavor» d’Almenara i la Colla de Dolçaina i Tabal de Castelló.

A les 18:30 h, Torreblanca acollirà el tercer cercavila amb totes les colles. Una hora més tard, la Xe-Ranga actuarà al saló d’usos múltiples, i a continuació, totes les colles realitzaran el quart cercavila fins a la Plaça Ramón i Cajal, on tocaran una peça conjunta.

Finalment, a les 21:30 h, tots els grups participants participaran d’un sopar de germanor.