- La nova data serà el proper diumenge 25 d’octubre.
- Tot i l’ajornament, els inscrits podran passar a recollir la seva samarreta demà pel matí des de les 10:00 h fins la 13:00 h a la planta baixa de l’Ajuntament.
Com a conseqüència de les fortes pluges que s’esperen per aquest proper cap de setmana, la Marxa Solidària Contra El Càncer que estava agendada per aquest proper diumenge 18 d’octubre ha quedat ajornada, esdevenint la nova data el proper diumenge 25 d’octubre.
Així mateix, es manté l’entrega de les samarretes per demà dissabte 17 d’octubre a partir de les 10:00 fins la 13:00 h a la planta baixa de l’Ajuntament.
Recordem que aquesta marxa no competitiva està organitzada per l’Associació Espanyola Contra El Càncer de Vinaròs, i compta amb el suport de l’Ajuntament de Vinaròs i el Servei Municipal d’Esports.




























