- Més de 3.300 persones gaudeixen d’un cap de setmana ple de “gaming”, “cosplay”, jocs de taula i cultura.

L’edició 2k25 del Gàmesis ha arribat a la seva fi. Durant tres dies, i tot les dificultats per la pluja, aquesta fira que uneix el “gaming”, el “cosplay” i els jocs de taula ha arreplegat a més de 3.300 persones visitants, en una edició que comptava amb més espais de jocs, novetats com la demo del videojoc Padel Rivals.
Durant el diumenge es van dur a terme les finals de diferents jocs com EA FC 25, Smash Bros, Padel Rivals League Of Legends i Tekken 3, a més de diferents tallers de videojocs i concursos com el de cosplay infantil i per a adults.
Com a conseqüència de les pluges que porten afectant a la ciutat durant tot el cap de setmana,e ls premis s’han entregat a les 16:00 h de la vesprada, a càrrec del regidor d’Infància, Família i Joventut de l’Ajuntament de Vinaròs, Juan Francisco Calvo, i el CEO de OMEGA Games, José Camarasa.





























