/>

L’aeroport de Castelló acorda amb Ryanair la incorporació d’una nova ruta al sud d’Alemanya en la temporada d’estiu de 2027

  • La nova connexió amb Memmingen operarà en lloc de la de Berlín després del tancament de la base de l’aerolínia a la capital alemanya
  • La ruta de Memmingen facilitarà l’accés a l’estat de Baviera i a l’àrea de Múnic, un dels principals pols econòmics d’Alemanya

L’aeroport de Castelló i l’aerolínia Ryanair han acordat la posada en marxa d’una nova ruta regular entre Castelló i Memmingen, al sud d’Alemanya, que operarà amb dos freqüències setmanals en la temporada d’estiu de 2027, a partir de finals de març.

La nova ruta a Memmingen substituirà l’actual de Berlín, com a conseqüència de la reorganització de la programació de Ryanair a la capital alemanya motivada pel tancament de la seua base operativa.

La directora general d’Aerocas, Raquel París, ha destacat que l’acord aconseguit amb l’aerolínia “garantix la connectivitat de l’aeroport de Castelló amb un dels seus principals mercats internacionals a través d’una nova destinació amb un elevat potencial de demanda”.

La incorporació d’esta connexió consolida la posició de l’aeroport en el mercat alemany i amplia la cobertura geogràfica de la seua xarxa de destinacions en este país.

En concret, la nova ruta a Memmingen connectarà Castelló amb el sud d’Alemanya. La destinació, situada a l’estat federat de Baviera, disposa d’una àmplia àrea d’influència que abasta importants nuclis econòmics i turístics de la regió, entre els quals es troba l’àrea metropolitana de Múnic.

La connexió amb Memmingen complementarà la ruta ja existent amb Düsseldorf Weeze, també operada per Ryanair, de manera que l’aeroport de Castelló comptarà durant la temporada estival de 2027 amb dos enllaços regulars amb Alemanya.