- Es poden realitzar inscripcions per curset com el de l’entrenament de la memòria, costura, macramé, ganxet, pintura sobre tela, restauració de mobles, iniciació a la informàtica, iniciació als telèfons
L’Ajuntament de Vinaròs ha anunciat, a través dels seus canals de difusió, que el Consell Municipal de Formació de Persones Adultes s’han obert noves inscripcions per diferents cursets.
El primer d’ells és el curset de l’entrenament de la memòria. Les inscripcions es podran realitzar a partir del proper 28 d’octubre per Internet, a partir de les 09:00 h del matí, i presencialment a l’oficina, a partir de les 10:00 h.
També s’han obert inscripcions per als cursos de Costura, Macramé, Ganxet, Pintura sobre tela i Restauració de mobles, que també tindrà un grup pel matí. Les inscripcions es podran fer a partir del 29 d’octubre, a través d’Internet a partir de les 16:00 h i presencialment a l’oficina, a partir de les 17:00 h.
Així mateix, també està obertes la inscripció als cursos d’Iniciació a la Informàtica; Iniciació als Telèfons iPhone i Batukepa.
Per conèixer més informació i poder fer les inscripcions, es poden consultar la pàgina consellepa.vinaros.es


























