Cap de setmana amb derrotes esperades de la base que visitaven als líders dels seus grups i amb èxit del nostre sènior que després de guanyar al Sagunto es posa líder del seu grup.
- Infantil mixt 1 fase nord 5
Bm Castellón Blanco, 39 – MONTFER C.BM.VINARÒS, 15
Resultat esperat dels nostres infantils a la pista del líder, un partit que es va aguantar 10 minuts, després la superioritat dels de la capital va ser molt clara.
En jugadors de segon any el Castellón va demostrar la superioritat davant dels nostres que la majoria són alevins i es defensen la mar de bé, però el físic del Castellón va ser massa pels nostres. Tot i això, es va aguantar el tipus i estem satisfets encara que la derrota va ser abultada.
- Juvenil masc 1 fase nord 1
C.Bm. Llíria, 33 – MONTFER C.BM.VINARÒS, 22
La visita a la pista del líder es presentava molt difícil i així va ser.
Els valencians líders del grup amb tots els partits guanyats només es van veure sorpresos els primers 10 minuts amb un 5-5 al marcador, a partir d’ahí el líder va apretar i els rogets no van poder aguantar el ritme, arribant al descans amb 21-13.
La segona part els nostres van estar més encertats en defensa i van poder aguantar el joc dels de casa, que era molt ràpid i pressionant, per arribar a la fi del partit a pesar de la derrota amb bones sensacions.
- 1 Autonòmica senior masc nord
MONTFER C.BM.VINARÒS, 33 – Fertiberia Pto Sagunto “C”, 23
Dissabte passat i amb bona afluència de gent a la grada el nostre sènior rebia la visita d’un dels colistes de la categoria i amb un baló donat per Farmateca el nou líder de la categoria va poder sumar 2 punts amb més patiment del previst.
Al nou líder de la categoria i únic equip imbatut del grup, la visita d’un dels colistes se’ls va entravessar amb una primera part discreta que van arribar en perdre de 4 gols, i que al descans es va poder arribar amb empat a 14.
La segona part va ser una altra història, els del Montfer van posar una marxa més i amb un joc d’atac més ràpid van anar augmentant l’avantatge per guanyar de manera clara un pati que a la primera part es veia molt complicat.
Dissabte vinent una altra prova de foc a la pista del Burjassot, però aquest equip va llançat i no sabem on pot arribar.
Classificació.
MONTFER C.BM.VINARÒS 9 p
Bm. Quart. 8
Alcàsser “A”. 8
Burjassot. 6
Vila-real. 5
Buñol. 5
Algemesí. 3
Torrent. 2
Marny. 2
Betxi. 2
Xàtiva. 1
Sagunto. 1






























