/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Adif repara durant la nit la catenària avariada a l’estació de Tortosa

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La caiguda de la catenària sobre el sostre d’un tren buit a l’estació de Tortosa, durant la jornada de dissabte 17 de gener, va provocar flamarades importants sobre el comboi, segons ha informat Rodalies de Catalunya a l’Ajuntament de Tortosa. En l’incident no s’ha registrat cap persona ferida.

A conseqüència d’aquesta incidència, la circulació ferroviària va quedar interrompuda a l’estació de Tortosa, fet que va obligar a establir un servei alternatiu per carretera entre Tortosa i l’Aldea. Des del primer moment, s’han coordinat les actuacions amb els Bombers, els Mossos d’Esquadra i la Policia Local.

La Generalitat de Catalunya va activar el Pla PROCICAT en fase de prealerta, ja que la circulació de trens de la línia R16 va quedar interrompuda entre Tortosa i l’Aldea en tots dos sentits de la marxa.

Un cop sufocat el foc, els tècnics d’Adif han pogut accedir a la zona per reparar l’avaria a la catenària. Adif va habilitar autobusos per garantir el trajecte entre Tortosa i l’Aldea mentre han durat els treballs de reparació. La previsió inicial era poder restablir el servei durant la nit; en cas contrari, el tram s’hauria continuat fent per carretera.

En el moment de l’incident, quedaven dos trens pendents d’arribar a Tortosa i un de sortida.

Finalment, Rodalies de Catalunya ha informat que la circulació ferroviària s’ha recuperat entre l’Aldea i Tortosa. A les 07.45 hores, els tècnics d’Adif han finalitzat les tasques per restablir la tensió elèctrica, després de l’incident registrat dissabte al vespre.

Explora más