Acompanyats per la Banda Cornetes i Tambors Sant Pere, pujada dels estendards des de l’auditori fins a la plaça Parroquial.
Les confraries iniciaran la processó des de la plaça Parroquial, i continuarà per plaça de Jovellar, carrer del Doctor Fleming, avinguda del País Valencià, carrer de l’Arxipreste Bono, plaça de Sant Antoni, travessia de Safon, carrer Major, i finalitza a la plaça Parroquial.
Bandes de música: Banda de Música Xertolina, Banda Cornetes i Tambors Sant Pere, Banda Cornetes i Tambors Hermandad del Jesús Cautivo y Ntra. Sra. de la Merced, Banda de Bombos i Tambors de la Confraria del Crist de la Pau, Banda Bombos i Tambors Confraria Crist dels Mariners, Agrupació Musical Jaume I de Castelló i la Banda de Música de la Societat Musical La Alianza.





















