/>

Alcanar recupera la normalitat després de l’episodi de fortes pluges

  • Ja no queda cap carrer ni camí tallat, mentre els serveis municipals continuen amb les tasques de neteja, reparació i revisió dels punts més afectats

Alcanar ha recuperat la normalitat en la mobilitat després de les incidències provocades per l’últim episodi de pluges. Segons ha informat l’Ajuntament, actualment ja no hi ha cap carrer ni camí tallat al trànsit.

Durant l’episodi meteorològic, i sempre que les condicions de seguretat ho han permés, els serveis municipals han estat treballant en diferents punts del terme amb actuacions de neteja, reparació i manteniment.

Tot i que la circulació ja s’ha normalitzat, els treballs sobre el terreny continuen i es mantindran mentre les condicions meteorològiques permeten desenvolupar-los amb seguretat.

Paral·lelament, els equips municipals estan revisant i quantificant les afectacions ocasionades per les pluges per determinar quines zones han patit més danys.

Des de l’Ajuntament d’Alcanar també s’ha agraït la col·laboració i comprensió de la ciutadania durant els dies en què les precipitacions han condicionat la mobilitat al municipi.