/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Les Festes Patronals de Santa Magdalena 2025 ja tenen imatge, en concret l’obra presentada per Amanda Miralles Bayarri, ha sigut la triada per a il·lustrar el llibre de les festes, que se celebraran entre el 19 i el 27 de juliol.

El jurat format pel regidor de Festes, Marcos Cervera, la directora de l’Escola d’Art de Santa Magdalena, Maite Baldrich i Fernando Pacheco, consultor digital i dissenyador gràfic, ha triat l’obra d’Amanda Miralles Bayarri, en la qual apareixen diferents elements relacionats amb les festes de Santa Magdalena, així com dos de les senyes d’identitat del municipi, el castell Polpís i l’església parroquial. La portada de Miralles aconseguix d’esta manera ser la imatge de les Festes, a més d’obtindre 200 € de premi.

Vicent Comes Fernández ha aconseguit el segon premi del certamen i Aitana Pegueroles Moya, el tercer. A més, el jurat ha atorgat un accèssit a Ana Belmonte. Els premis s’entregaran el dia 23 de juliol, sobre les 20h.

Explora más

Vinaros
7:53 pm, August 24, 2025
temperature icon 27°C
L: 27° H: 28°
Feels like 30.06 °C algo de nubes
Humidity 81 %
Pressure1014 mb
Wind 13 Km/h