- El matí del dissabte 14 de gener, a l’Auditori Pedro Mercader, va iniciar el cicle d’Exaltacions Falleres, sent la Falla Nou Barri la pionera i que va iniciar el 2023
En un escenari totalment diferent del que acostumem a veure, marí i amb la veu de Mapi Garcia, va iniciar l’Exaltació, sent el fil conductor de l’acte, Angelita i Olga les que van donar inici a aquesta Presentació de la Falla Nou Barri 2023
QUADRE D’HONOR 2023
•President Infantil: Ángel Fernández Cervera
•Fallera Major Infantil: Victòria Bayarri Ceballos
•Padrina de l’Estendard: Nayara Palazón Yebra
•Padrina de la Falla: Isabel Terán Ceballos.
•Reina del foc: Mònica Senar Castell
•Reina del foc Infantil: Valeria Verge Alberich
•Faller del foc Infantil: Antonio Cucala Ferrer
•Mantenedor: Adolfo Monfort Pruñonosa
•President d’Honor: Guillermo Bascuñana Esteve
•President: Samuel Durán Baca
Emotives paraules i vivència del mantenidor de l’acte.
El President de la Falla, va fer entrega d’un emotiu record a la vídua, filles i nét de Daniel Garcia ia la filla de Cayetano Llopis, que ens van deixar recentment i sempre seran recordats a la Falla Nou Barri.
Pleitesia de la Reina de les Festes, acompanyada pel regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament Pedro Manchón, seguidament les Comissions Falleres de la ciutat, tancant les pleitesias representants de la Cort d’Honor de les Falleres Majors de la ciutat, Maria i Balma.