L’Ajuntament de Benicarló informa que el pròxim 30 de gener, en horari de 9.30 a 13.30 hores, es podrà realitzar al municipi diversos tràmits relacionats amb el DNI i el passaport.
El servei permetrà dur a terme la renovació del DNI i del passaport, així com canvis de domicili, primeres inscripcions i l’emissió de duplicats en cas de pèrdua o robatori.
L’atenció tindrà lloc al Magatzem de la Mar i, per a poder accedir al servei, serà imprescindible demanar cita prèvia, bé telefonant al 964 47 00 50 (extensions 0134 / 0228) o bé enviant un correu electrònic a governacio@benicarlo.org
Les persones interessades poden consultar els requisits necessaris per a obtindre o renovar el document a través del web del Ministeri de l’Interior.




















