- El consistori se suma al Dia Mundial de Conscienciació sobre la Mort Gestacional, Perinatal i Neonatal amb un gest de suport, estima i record a les famílies
L’Ajuntament de Benicarló ha il·luminat aquest dijous 15 d’octubre la façana de la casa consistorial amb els colors rosa i blau, amb motiu del Dia Mundial de Conscienciació sobre la Mort Gestacional, Perinatal i Neonatal.
Amb aquesta iniciativa simbòlica, el consistori ha volgut donar visibilitat a una realitat dolorosa que afecta moltes famílies: la pèrdua d’un fill o una filla durant l’embaràs, en el moment del part o durant els primers dies de vida.
Els colors rosa i blau representen aquesta jornada de sensibilització, que busca trencar el silenci que sovint envolta aquestes pèrdues i fomentar una major comprensió i acompanyament de les persones que les han patides.
Des de l’Ajuntament de Benicarló han destacat que es tracta d’una realitat que mereix ser reconeguda, escoltada i acompanyada, i han volgut transmetre un missatge de proximitat a les famílies.
La il·luminació de la façana municipal ha esdevingut així un gest de record, respecte i estima cap als bebés que van faltar i les famílies que mantenen viu el seu record.
Amb aquesta commemoració, Benicarló se suma a la sensibilització sobre el dol gestacional, perinatal i neonatal, reivindicant la importància de donar espai a aquest dolor i d’oferir suport a les persones que el viuen.



























