/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Benicarló presenta l’edició 2025 de les jornades de pinxo i menús gastronòmics del polp a Caduf i Peix de Llotja

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El matí de dimarts 2 de setembre al saló de plens de l’Ajuntament de Benicarló, la regidora de Turisme Inma Calvet i Ivan Alemany com a representant de Restauració Benicarló han presentat les jornades del pinxo i menús gastronòmics del polp a Caduf i Peix de Llotja.

– La presentació de les jornades del pinxo serà el dijous 18 de setembre a la plaça Sant Bartomeu.

  * JORNADES DEL PINXO DEL 19 DE SETEMBRE AL 5 D’OCTUBRE (19 establiments participants)

– La presentació de les jornades gastronòmiques es presentaran el dissabte 4 d’octubre a la plaça de la Constitució.

 *JORNADES GASTRONÒMIQUES DEL 6 D’OCTUBRE AL 2 DE NOVEMBRE (17 establiments participants)

Ivan Alemany ha destacat que enguany es recupera el concurs del pinxo de polp a caduf i peix de llotja i que sé dura a terme el 22 de setembre.

Aquestes jornades són possibles gràcies a la Confraria de Pescadors de la localitat i de tots els mariners que ixen a la mar cada dia.

Explora más

Vinaros
7:36 pm, September 2, 2025
temperature icon 27°C
L: 27° H: 27°
Feels like 27.92 °C nubes
Humidity 56 %
Pressure1015 mb
Wind 10 Km/h