Benvolguts Reis Mags: On estaven els regidors i les regidores del PP de Vinaròs?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Primer que res i com no podia ser d’altra manera, als socialistes de Vinaròs ens agradaria desitjar un feliç 2023 a tots els nostres veïns i veïnes. Després d’això, sí que ens agradaria posar un poc en valor tot allò que ha fet en matèria de sanitat la Generalitat Valenciana al nostre territori.

No marejarem a la gent amb xifres i partirem d’una premissa molt clara: el nostre territori té deficiències, clar que sí, per això treballem cada dia, tant en l’àmbit institucional com orgànic, per a millorar-les. I com no pot ser d’altra manera, reivindiquem aquelles demandes que fan tant els professionals sanitaris de la nostra àrea com els ciutadans.

Però anem al gra: En xifres d’inversió i modernització, el govern del President Ximo Puig està triplicant cada any la inversió a la nostra àrea de salut, només el canvi de govern del 2014 al 2015 va suposar passar de 530.000 euros amb el PP a 1.697.243 euros amb un govern del PSPV.

Si parlem de personal, des de l’any 2015 s’han contractat 194 professionals per a cobrir noves especialitats. Igualment podem continuar parlant del benefici que va suposar per als valencians i les valencianes l’eliminació del copagament en els medicaments, la implantació de la gratuïtat de la TV per aquells i aquelles pacients que estan ingressats als hospitals, o com no de l’esforç que ha suposat cobrir de forma gratuïta el tractament d’hepatitis a aquells valencians i valencianes que patien aquesta malaltia.

El govern socialista també mira pel futur del nostre poble, i és per això que esta setmana passada vam tindre la visita del Conseller de Sanitat Miguel Mínguez, per a presentar juntament amb el nostre alcalde Guillem Alsina el que serà el segon centre de salut de Vinaròs, amb una inversió de més de 7 milions d’euros.

Realment, i ja per anar acabant, al nostre poble li senten bé els governs socialistes, però tal com dèiem al principi …

Els i les socialistes de Vinaròs haurem de preguntar als Reis Mags on estaven els regidors del PP de Vinaròs el dia que ens va visitar el Conseller de Sanitat. Suposem que estan més còmodes amb el seu president i una televisió que no al saló de plens de l’Ajuntament preguntant i reivindicant aquelles necessitats dels nostres ciutadans. Nosaltres continuarem treballant i reivindicant allò que és just per al nostre poble.

Edu Barberà Pla – Secretari General PSPV Vinaròs

Explora más

Vinaros
10:53 pm, March 13, 2023
temperature icon 20°C
L: 20° H: 20°
Feels like 19.37 °C nubes
Humidity 53 %
Pressure1012 mb
Wind 18 Km/h