/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

C.D. Roda, 2 – C.F. Vinaròs, 1

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Bonic i disputat partit l’ofert aquest diumenge a la ciutat deportiva Pamesa de Villareal entre dos equips l’aposta del joc dels quals, i a més sobre una espectacular superficie de joc, no podía oferir un altra impresió que la que en si mateix, va resultar ser un molt bon partit de futbol.

L’esmentat partit va començar igualat encara que a poc a poc el conjunt del Baix Maestrat va començar a mostrar-se més dominador a base de bones possessions que van fer recular de manera ordenada tot un CD Roda que d’altra banda trobava espais després d’alguna recuperació a l’esquena de la línia defensiva visitant.

En una d’elles sobre els 31 m i després d’una excel·lent combinació a un toc i amb bona passada a l’espai, aconsegueixen desnivellar la balança després d’un mà a mà amb Christian Cabanes. El gol no descentra l’equip, que continua igual, intentant connectar amb els puntes generant perill a l’àrea local.

La segona part comença amb un Vinarós decidit a presentar batalla, pressionant decididament la sortida de pilota local encara que de nou el Roda torna a contracopejar amb un servei de porta en llarg després de pressió en sortida del Vinarós i anota el segon gol.

A partir d’aquell moment i amb algun canvi ofensiu, els visitants estrenyen i gaudeixen nombroses ocasions per escurçar distàncies i no és fins al minut 73 on, i després de diversos rebutjos a l’àrea, Ben Martin, (debutant en aquesta trobada i procedent d’Eture) , rebenta la pilota contra la xarxes de la porteria local aconseguint un esperançador 2 – 1.

A partir d’aquí l’assetjament sobre l’àrea local és clar, en aquell moment s’observa una millor condició física dels albiazules, havent de ser atesos diversos jugadors locals per rampes i problemes físics a causa del desgast i la fatiga, encara que aconsegueixen resistir fins al xiulet final mentre el Vinaròs no aconsegueix aprofitar alguna de les ocasions que aconsegueix generar en els darrers minuts.

Pròxim compromís dissabte a Sant Mateu, segona eliminatòria de “La Nostra Copa”.

Aquesta setmana que ve hi ha descans en lliga.

Seguirem treballant per millorar!!💪🏼💪🏼🔝

#𝒐𝒓𝒈𝒖𝒍𝒍𝒗𝒊𝒏𝒂𝒓𝒐𝒔𝒔𝒆𝒏𝒄

Explora más

Vinaros
10:34 pm, August 25, 2025
temperature icon 27°C
L: 26° H: 27°
Feels like 26.54 °C nubes
Humidity 85 %
Pressure1016 mb
Wind 11 Km/h