Càlig acollirà el diumenge 3 de desembre la VIII Caminada de la tardor

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Es tracta d’una prova de caire popular organitzada per l’Associació Esportiva Mou-te amb suport de l’Ajuntament.

El proper diumenge 3 de desembre se celebrarà la VIII Caminada de la tardor organitzada per l’Associació Esportiva Mou-te. Els participants podran gaudir d’un recorregut al voltant del paratge natural de Càlig amb una distància d’11,5Km, apte per a totes les condicions físiques, amb el principal objectiu de passar una bona jornada de senderisme i esport.

Les inscripcions es poden realitzar de forma presencial al gimnàs municipal i de forma telemàtica al formulari https://forms.gle/mNGcEHMLb8bKr5wM6. Cal destacar que les persones que s’inscriguen abans d’aquest dimecres, 22 de novembre, s’enduran un petit detall. La sortida es farà a les 9:00h des de la plaça Nova i s’oferirà avituallament a meitat del recorregut i al final.

El regidor d’Esports, Óscar Anglés, ha agraït la implicació de l’Associació Esportiva Mou-te per organitzar una nova edició de la Caminada de la tardor. En aquest sentit, comentava que “aquest tipus d’iniciatives són fonamentals per dinamitzar el municipi durant els caps de setmana, en aquest, a través de l’esport, fet que també ajuda a promocionar un estil de vida saludable amb la pràctica de l’exercici”.

Explora más

Vinaros
2:35 pm, November 20, 2023
temperature icon 21°C
L: 21° H: 23°
Feels like 21.07 °C algo de nubes
Humidity 61 %
Pressure1017 mb
Wind 8 Km/h