/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Càlig commemorarà el Dia Internacional Contra la Violència de Gènere

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Des de la Regidoria de Benestar Social s’ha organitzat una programació especial per a fomentar el respecte i la igualtat

Amb motiu de la commemoració del 25N, Dia Internacional Contra la Violència de Gènere, l’Ajuntament de Càlig oferirà diverses activitats per a promoure la igualtat i sobretot perquè la ciutadania en general prenga consciencia de la violència que avui en dia encara pateixen les dones.

Els actes començaran aquest dissabte, a les 12:00h, amb la lectura del manifest institucional a la plaça de la Bassa Nova, que inclourà la confecció d’un mural entre tots els assistents per a recordar a les víctimes. També es farà el repartiment de bosses de pa commemoratives, a més de gots de vermut. Cal destacar que les bosses es podran aconseguir a partir de divendres entre els clients es realitzen les compres als forns locals.

Per al dilluns 27 de novembre continuaran les activitats, a les 16:00h, amb l’exposició i tertúlia “I tu què Portes Posat?, a càrrec del Centre Dona Rural i d’Interior de Sant Mateu. Per assistir a aquesta activitat cal fer una inscripció prèvia gratuïta a l’Ajuntament o a l’Associació de les Mestresses de Casa.

La regidora d’Igualtat, Carmen Ferré, ha destacat que “tot i els molts avenços aconseguits, malauradament, encara existeix la xacra social de la violència de gènere i amb aquesta programació volem que els veïns i veïnes prenguen consciència sobre la violència que pateix la dona, al mateix temps que es fomenta la igualtat de gènere”.

Explora más

Vinaros
4:19 am, August 25, 2025
temperature icon 25°C
L: 24° H: 25°
Feels like 26.27 °C nubes
Humidity 86 %
Pressure1015 mb
Wind 7 Km/h