- Fins a finals de maig, podeu trobar aquesta exposició a la capella del Mucbe.
El matí de divendres 12 d’abril, a la capella del Museu Ciutat de Benicarló, s’ha celebrat la inauguració d’una nova exposició d’un nou projecte escolar, on han participat al voltant de 50 alumnes dels IES Ramon Cid i La Salle.
-Què és el projecte “Camins Orgànics”?
Els trajectes que fem cada dia i que, de manera més o menys conscient, integrem com a part de la realitat a partir de la qual entenem i ens relacionem amb el món. A més a més, ens va convidar a parar atenció a les ombres que trobem quan caminem. Una ombra pot ser la inspiració d’un relat, el principi d’un pensament o el detonador d’un poema. Es tracta de compartir la mirada particular de cada participant i deixar que la poesia, la filosofia o la narració revelin dimensions o aspectes inesperats de la nostra realitat quotidiana. Aquest és el desig de Camins Orgànics, connectar el món interior i efervescent de l’adolescència amb el món exterior més immediat: el carrer i la ciutat.
A l’acte d’inauguració han acudit l’alcalde Juanma Cerdà i el regidor d’Educació, Carlos Delshorts. L’artista local José Antonio Portillo i la fotògrafa Miriam Troncho ha estat present per dur a terme aquest projecte a Benicarló. També s’ha comptat amb la presència dels alumnes de l’IES Ramon Cid.