- L’Auditori Pedro Mercader acull una proposta escènica ambientada a principis del segle XX.
Benicarló viurà un cap de setmana de teatre amb la representació de l’obra “Cabaret Modernista”, els dies dissabte 2 i diumenge 3 de maig de 2026 a les 19.00 hores a l’Auditori Pedro Mercader.
🎭 L’obra narra la història de Mari i Montserrat, dues dones treballadores de principis del segle XX que decideixen deixar enrere una vida dura i monòtona per convertir-se en artistes de cabaret. Però el món de l’espectacle no serà tan fàcil com imaginaven, amb rivalitats, enveges i girs dramàtics que marcaran el seu camí.
🎶 Tot això, a ritme dels grans èxits del Paral·lel de Barcelona, amb referències a vedets com Estrellita Castro o Mari Sampere.
👩🎤 L’espectacle és una creació d’Alba Valldaura i Susana Bordería, amb acompanyament musical al piano de Gerard AB.
🎟️ Venda d’entrades: disponible online – Entrápolis – Gestión y venta de entradas
🎟️ PRESENCIAL : Óptica Eva Marin
🎶✨ Una proposta cultural que combina teatre, música i història per gaudir d’un cap de setmana diferent.




















