- Dos atletes del Club Esportiu Vinaròs van estar seleccionades per la Federació Valenciana d’atletisme per representar a la Comunitat Valenciana en el Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques.
El dissabte 15 de juliol en l’estadi Larrabide de Pamplona es va celebrar el Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques, on la selecció valenciana va comptar amb la presència de Carla Masip i Andrea Cabré.
A les 10:40 del matí es donava la sortida als 5000 m marxa, on Andrea va aconseguir finalitzar en cinquena posició amb un bon registre de 23:12:85. A la vesprada, va ser el torn de Carla que es va imposar en la prova dels 1500mll amb un temps de 4:23:63, obtenint la màxima puntuació per a la comunitat.

Amb una final molt ajustada junt amb la Comunitat de Madrid i Catalunya, la Comunitat Valenciana va aconseguir pujar al podi en tercera posició.
Una vega més les atletes vinarossenques han demostrat el seu bon estat de forma per afrontar el Campionat d’Espanya Absolut que se celebrarà a Torrent els dies 28, 29 i 30 de juliol.