- Aquesta vesprada de ahir dimecres 15 de març, els alumnes d’Infantil han encetat els actes fallers al col·legi Ntra. Sra. de la Consolació de Benicarló.
Els més menuts del centre són els protagonistes de la Cavalcada del Ninot i han desfilat per la plaça Mosén Tomàs.
Ho han fet amb l’alegria de pares i familiars que estaven animant-los quan passaven per davant. Tanmateix, els companys de Primària també estaven presents per aplaudir-los.
Ha estat una desfilada amb variades disfresses i molt engrescadora.
Els alumnes d’Infantil estaven emocinats perquè han estat els autèntics protagonistes front a l’alegria que els mostraven pares i familiars.
Avui dijous a la vesprada esta prevista l’ asistencia de les Falleres Majors de la ciutat, Corts d’ Honor per la cremà de la Falla Consolació.