/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

COCEMFE Maestrat presenta dues formacions per als mesos de març i abril

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La primera d’elles és realitzarà el dia 13 de març i gira entorn al marc legal de la incapacitat laboral.
  • La segona, que se celebrarà el 20 d’abril, tracta sobre l’assetjament laboral i les persones amb discapacitat.

L’entitat COCEMFE Maestrat ha presentat, a través de les seves xarxes socials, dues formacions que es duran a terme durant els mesos de març i d’abril

La primera d’elles és una formació legal de la incapacitat laboral i les seves diferents modalitats, que es realitzarà el proper divendres 13 de març a les 12:30 h.

En aquest curs, “s’abordaran els principals aspectes legals relacionats amb l’incapacitat i els drets associats”.

Aquesta formació, segons indica l’entitat, “és una oportunitat per resoldre dubtes, conèixer millor els diferents tipus d’incapacitat laboral i comprendre les seves implicacions”.

La segona formació es realitzarà un mes després, el 20 d’abril, i gira entorn a l’assetjament laboral i la seva prevenció, “una temàtica clau per promoure entorns segurs, respectuosos i inclusius per les persones amb discapacitats”.

Aquesta formació es realitzarà, com hem comentat, el 20 d’abril, a la seu de COCEMFE Vinaròs.

Per apuntar-se a qualsevol de les dues formacions,
s’ha de formalitzar la inscripció a través del següent link.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZyYDCBqnu7g8Pl6KhyZaqKmfiKDs5l4BlqDA8F9IEEhF9tw/viewform?pli=1

Fotos: COCEMFE Maestrat.

Explora más

[location-weather id="200265"]