/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Compromís torna a proposar a les autoritats que s’impliquen en la millora de les conexions de bus amb l’estació de Benicarló-Peníscola

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La regidora Conxín Puchol reparteix entre les autoritats municipals un horari en el que es plantegen tres xicotets canvis en l’horari per tal d’acompassar els enllaços amb bona part de les freqüències de tren. “No té sentit com està en l’actualitat, per això demanem que ho traslladen a la Conselleria i empresa concessionària“, ha dit.

El grup municipal de Compromís ha presentat un xicotet estudi i ha reclamat a les autoritats “implicació” per tal de fer possible una millor coordinació de la freqüència dels autobusos amb l’arribada i sortida dels trens a l’estació de Benicarló-Peníscola. Aquesta iniciativa busca millorar la connexió entre els diferents mitjans de transport, facilitant així el trasllat dels viatgers i reduint els temps d’espera.

L’objectiu principal és que els autobusos i els trens operen amb horaris sincronitzats, “de manera que els passatgers puguen fer transbord amb més comoditat i eficiència“, ha explicat la regidora Conxín Puchol. Amb aquesta mesura, es pretén optimitzar els serveis de transport públic i fer-los més accessibles per a la ciutadania, millorant l’experiència global de viatge. Segons ha explicat la regidora “no tenen sentit els actuals horaris en els que l’autobús no es troba a ningú a l’estació i que, quan arriben passatgers en tren, hagen d’estar esperant-se massa temps a que passe un dels autobusos amb parada a l’estació”. “Per això“, ha afegit, “hem tornat a insistir i hem demanat que així ho reclamen a l’empresa concessionària i a la Conselleria“.

L’estudi inclou una anàlisi detallada dels horaris actuals, la demanda dels viatgers i les possibles millores en la programació dels serveis. Així mateix, han destacat l’impacte ambiental d’aquestes millores i com poden contribuir a una mobilitat més sostenible i segura.

Explora más

Vinaros
3:51 pm, August 14, 2025
temperature icon 36°C
L: 36° H: 36°
Feels like 42.69 °C cielo claro
Humidity 55 %
Pressure1016 mb
Wind 16 Km/h