- El dissabte 10 de desembre a les 19 hores i al Auditori del col.legi Ntra. Sra. de la Consolació, concert conmemoratiu del centenari de la capella del Santísim Crist de la Mar
Amb l’espera de 2 anys per la COVID-19, aquest passat dissabte s’ha estrenat l’obra “Al Santissim Crist de la Mar (Fervor Benicarlando)” de Victor Guzman Bel.

Aquesta marxa de processó ha format part del concert commemoratiu del Centenari de la Capella del Santíssim Crist de la Mar i ha sigut interpretada per l’Associació Musical Ciutat de Benicarló , a més, Pablo Anglés Galindo, va “cedir la batuta” i Victor va tenir l’immens honor de poder dirigir una obra seva i dirigir la seua banda al mateix temps. Com heu pogut comprobar ha sigut un moment prou emocionant que espero no siga l’última vegada que tinga oportunitat de realitzar manifestaba Victor Guzman Bel.