/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El benicarlando José Julián Balaguer torna a triomfar en la prova de ciclocross de l’Enova

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La localitat de l’Enova (València) ha acollit la quarta prova de la Challenge de Ciclocross de la Comunitat Valenciana, on el benicarlando José Julián Balaguer, del C.C. Deportes Balaguer de Benicarló, ha tornat a demostrar el seu gran estat de forma amb una nova victòria.

Aquesta competició serveix de preparació per al Campionat Autonòmic de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el pròxim 9 de novembre a Cervera del Maestre, on Balaguer intentarà revalidar el títol davant la seua afició.

Una cursa exigent i molt tàctica

El circuit de l’Enova és un dels més similars al de Cervera, amb pujades dures i bones baixades, cosa que ha permés al corredor benicarlando preparar-se en condicions òptimes per a la cita autonòmica.

Balaguer eixia des de la primera fila de sortida, i des dels primers metres s’ha situat en cap de cursa, imposant un ritme fort per obrir un petit avantatge sobre el segon classificat, actual líder de la general. El marge entre tots dos anava variant segons les zones de pujada o baixada, fins que, en iniciar l’última volta, el rival ha aconseguit neutralitzar l’avantatge.

En la part final, José Julián ha canviat d’estratègia i, en la zona del pinar amb els tablons, ha avançat el seu contrincant en un salt espectacular. Ha mantingut el ritme fins a meta, amb un petit marge de cinc segons, però en la darrera baixada d’asfalt i els dos trams d’escales de formigó, el rival l’ha tornat a atrapar.

Tot i això, Balaguer encara guardava forces per un esprint final impecable, amb el qual ha creuat la línia de meta com a vencedor d’una cursa molt disputada i emocionant.

Des del Club Ciclista Deportes Balaguer de Benicarló feliciten el seu corredor pel gran esforç i esperen continuar veient-lo entre els millors en la resta de la temporada.

Explora más