El passat diumenge el C.BM.Vinaròs va celebrar al tentadero de la Pan i Toros unes paelles de fi de temporada.
Amb molta afluència de gent i en un espectacular dia , l’equip de cuiners dirigit per el Sr José “Totxo” , van confeccionar unes paelles boníssimes que van fer gaudir als comensals.
En acabar de dinar i després de fer els jugadors alguns regals als entrenadors, el president del club, Juan Carlos Ribera “Tremendo”, va fer un breu repàs de la temporada i va agrair l’assistència a l’acte.
Després de fer una mica de tardeo i els més menuts disfrutar de” torejar “, contar anècdotes de la temporada i fer plans per la temporada vinent, es va endreçar el local. Ens vam emplaçar per repetir la fantàstica jornada l’any que ve.
Des de el C.BM. Vinaròs volem agrair a la penya taurina Pan i Toros les facilitats per cedir mos el tentadero, a Family Cash i a Tudor Bars per la donació dels ingredients per fer les paelles i el tardeo i en especial a tot@s les mares i els pares que van col·laborar amb el muntatge i llimpiesa per poder fer la gran diada de l’handbol.