/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El CF Amposta disputa dissabte la VI edició del Trofeu Manolo Añó davant la UE Rapitenca i crida l’afició a omplir l’Estadi Municipal

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El Club de Futbol Amposta rebrà aquest dissabte 5 de setembre, a les 19 hores, a l’Estadi Municipal, la Unió Esportiva Rapitenca, en el marc de la VI edició del Trofeu Manolo Añó, guardó que any rere any recorda la figura de Manolo Añó, massatgista del primer equip blanc-i-negre durant 61 anys.

 

Els trofeus d’aquesta edició són gentilesa de Joieria Maragda, que un any més els cedeix per a la disputa d’aquest partit.

El partit servirà per tancar la preparació de l’equip de cara a l’inici de la competició oficial, i el club vol que sigui també una gran festa de futbol a casa. Per això, des de l’entitat es fa una crida a tota l’afició ampostina perquè s’acosti a l’Estadi Municipal i ompli les grades per animar l’equip en aquesta recta final de pretemporada.

El CF Amposta convida socis, aficionats i tota la ciutat a viure junts aquesta jornada i a donar suport a l’equip abans de l’arrencada de la lliga.

Explora más

[location-weather id="200265"]