- En una roda de premsa realitzada aquesta vesprada a la cafeteria Moustache, el president i director esportiu del club, Ray Santana, ha explicat aquest canvi com a una “evolució del club”.
Santana ha explicat el canvi de colors de les equipacions al fúcsia i al negre com una aposta per “l’energia positiva, creativitat e il•lusió”.
En quant als canvis primer lloc, el lema del Club Bàsquet Vinaròs Servol passa a ser “Pasión X CB Vinaròs”. També s’ha dut a terme un canvi de l’escut, del qual Santana ha comentat que “la pilota simbolitza el nostre esport i la V simbolitza als nostres jugadors i jugadores amb les mans amunt en sentit d’il·lusió”.
A més, també ha comentat que la V simbolitza el pont de Santa Catalina i la inicial de la ciutat de Vinaròs.
Romano ha conclòs l’acte comentat que “nosaltres no només ensenyem bàsquet, si no que també ensenyem educació esportiva amb uns valors i una disciplina”.
El pròxim dissabte hi haurà un acte de presentació del club al Pavelló Poliesportiu. A les 6 hi haurà un partit de l’equip sènior i després es farà la presentació dels 14 equips i sobre 140 jugadors jugadors. En acabar l’acte, es farà un petit piscolabis al pub Sanse