/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Club Natació celebrarà demà al migdia la 65na edició de la Travessia al Port

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El Club Natació Vinaròs ha presentat, a través dels seus canals de difusió, la 65na edició de la Travessia al Port de Vinaròs, que es realitzarà demà dissabte 1 d’agost al Moll de Ponent.

La primera de les proves que sortiran serà la travessia de 2.000 metres, que arrencarà a les 10:00 h des de l’interior del moll, al costat de la rampa i amb arribada a la rampa del moll de ponent. La premiació es farà a les 12:30 h.

La segona de les proves serà la travessia de 500 metres, que arrancarà a les 11:00 h amb sortida a les 11:00 h a la rampa del Moll de Ponent i arribada rampa del Moll de Ponent. La premiació es farà a les 12:30 h.

 

La tercera prova en arrancar serà la travessia de 750 metres, que arrancarà a les 11:30 h amb sortida al moll interior al costat de la rampa, i amb arribada a la rampa del Moll de Ponent. La premiació es farà a les 12:30 h.

Finalment, la jornada finalitzarà amb la travessia de 133 metres, que arrencarà a les 12:00 h del matí, amb sortida i arribada a la rampa del Moll de Ponent. La premiació es farà a les 12:30 h.

Explora más

[location-weather id="200265"]