- Els assistents han pogut conèixer la història del bot dragó, a més de provar de primera mà aquesta modalitat esportiva.

El Club Nàutic Vinaròs ha realitzat aquest matí una jornada de portes obertes per presentar a la ciutadania un nova activitat esportiva de bot dragó, “Dragones de Mar Vinaròs”.
La jornada ha comptat amb la participació del Club Canoe Almassora, campions de la Comunitat Valenciana d’aquesta modalitat, que han explicat, en una petita xerrada presentada per Úrsula Nebot, la història i la tècnica d’aquest esport, una modalitat molt arrelada a les mil·lenàries tradicions xineses.

En acabar la xerrada, els assistents s’han embarcat per grups en tres diferents bots dragó en els quals han fet una demostració pel port vinarossenc d’aquesta pràctica esportiva, sortint des de la zona interior del port i marxant port endins, per a continuació retornar.
L’acte ha comptat amb la presència del president del Club Nàutic Vinaròs, Agustí Serrano, la presidenta de la Federació Valenciana de Piragüisme, Paloma Cinto Humbría i el seu vicepresident Jorge Cinto Humbría, els quals han assegurat que, si se segueixen els tràmits, la primera regata que obriria la temporada al gener es realitzaria al municipi de Vinaròs.

També han assistit l’alcaldessa de la localitat, Maria Dolores Miralles, el vicealcalde i coordinador de les àrees, Juan Amat i la regidora de Governació i Comerç, Carla Miralles, a més de la dama del Club Nàutic per la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere, Martina Queral Kratochuil.













































