
-
La Generalitat Valenciana adjudica a Sanna Arquitectura la redacció del projecte i direcció d’obres per un import de 60.066,74 euros. “És un pas decisiu per a executar un projecte que ara sí que serà una realitat”, assenyala Pilar Adell, del PP local
-
L’execució de les obres compten amb un pressupost de 700.000 euros que la Generalitat Valenciana ja ha contemplat. “Per fi es garantirà la seguretat dels usuaris, la correcció dels desperfectes estructurals i les condicions òptimes del centre”
-
En 2018, PSOE i Compromís van anunciar la seua rehabilitació. És ara el PP el que complix “Tant els usuaris del centre com els professionals que ací treballen mereixen la millor atenció en un centre adequat i adaptat. Ara sí que la tindran”, assenyala Adell
La Generalitat Valenciana ha adjudicat este dimarts 31 de març la redacció del projecte de rehabilitació i condicionament del Centre Específic de Malalts Mentals (CEEM) d’Albocàsser. L’empresa adjudicatària, Sanna Arquitectura, serà la responsable d’elaborar el projecte i dirigir l’obra per un import de 60.066,74 euros i un termini de 60 dies.
“És una excel·lent notícia”, ha assenyalat la portaveu del Grup Municipal del Partit Popular a Albocàsser, Pilar Adell. “És un pas decisiu per a l’execució d’una obres que està previst puguen iniciar-se durant este estiu”.
El projecte il·luminarà una obra que el Consell ha pressupostat en 700.000 euros. “És una inversió notable, a l’altura del que mereixen els usuaris i els professionals del centre. A l’altura del que mereix Albocàsser”. Així ho ha assenyalat la dirigent del PP qui ha celebrat “que després d’anys d’anuncis amb el PSOE i Compromís al capdavant del Consell, amb el PP han arribat els fets”.
Els que en opinió d’Adell “garantiran les condicions òptimes als usuaris de les instal·lacions als quals PSOE i Compromís els va anunciar en 2018 l’execució d’unes obres de rehabilitació del centre que mai, mai, van executar”.
En 2023, amb l’arribada del PP al Consell, “el projecte ha fet els passos necessaris per a ser una realitat. I ara ja està més a prop amb l’adjudicació de la redacció del projecte”, ha considerat la regidora.
Els objectius
El projecte contempla una actuació global per a esmenar les deficiències, amb millores en seguretat, accessibilitat i salubritat. Entre les actuacions previstes s’inclouen la substitució de la coberta i claraboies, l’eliminació d’humitats, el reforç d’elements estructurals, l’estabilització del mur de contenció, la millora d’accessos, l’actualització de les instal·lacions contra incendis i la renovació de sistemes, així com l’adequació de la xarxa d’evacuació d’aigües i ventilació.
Esta bateria de millores demostra que “mantindre el centre operatiu, com es va obstinar l’alcaldessa, era temerari”. I en opinió de la regidora, “esta no hauria de ser una qüestió a debat, sinó una trobada de totes les forces polítiques. Perquè el primer és la seguretat dels usuaris i professionals d’este centre. I amb este criteri és amb el qual ha actuat el PP per a garantir el recurs en condicions òptimes i, en paral·lel, complir amb Albocàsser i executar una obra que el PSOE i Compromís van anunciar però mai van materialitzar”.



























