/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Faristol de Sant Rafael del riu participa en la Trobada de Bombos i Tambors de Benicàssim

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Associació El Faristol de Sant Rafel del Riu ha participat en la Trobada de Bombos i Tambors celebrada a Benicàssim, en una jornada molt especial per al grup de Setmana Santa.

El dijous 2 d’abril, els integrants del grup es van desplaçar fins a esta localitat per a compartir música i tradició amb altres agrupacions, en un ambient marcat per la convivència i la passió pels bombos i tambors.

A més, l’activitat del grup ha continuat hui amb la seua participació en la tradicional Trencada de l’Hora a l’Alcora, un acte intens i emotiu que ha deixat una gran impressió entre els participants.

La jornada culminarà esta nit amb la processó del Sant Sepulcre al seu municipi, on el grup posarà el ritme i l’emoció a un dels actes més significatius de la Setmana Santa local.

Explora más

[location-weather id="200265"]