/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El govern municipal trasllada al conseller d’Educació les necessitats de Vinaròs

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’ampliació de la IES José Vilaplana i la construcció del nou col·legi d’Educació Especial van capitalitzar la reunió.

El conseller d’Educació, José Antonio Rovira i el director general d’Infraestructures Educatives, Rafael Valcárcel s’han reunit amb la delegació de l’Ajuntament integrada per l’alcaldessa, el vicealcalde i el regidor d’Urbanisme a fi de tractar l’ampliació de l’institut José Vilaplana i la construcció del nou centre d’Educació Especial.

Miralles ha assenyalat que “és molt important per a nosaltres agilitzar l’ampliació de l’institut José Vilaplana i la construcció del nou centre d’Educació Especial, que se situarà en els terrenys de l’antic col·legi Jaume I”.

Per part seua, Amat va afegir que “un dels principals objectius del nou govern municipal és impulsar tots els projectes educatius que van quedar estancats. I per això des de l’Ajuntament treballem perquè tots dos projectes es puguen posar en marxa aquesta mateixa legislatura”.

Així mateix, es va posar en valor la predisposició del conseller i el director general per a agilitzar les tramitacions que afecten a Vinaròs.

Explora más

Vinaros
9:40 am, August 25, 2025
temperature icon 27°C
L: 26° H: 27°
Feels like 26.54 °C nubes
Humidity 87 %
Pressure1016 mb
Wind 5 Km/h