- El musical “Hoy no me puedo levantar” de Guirigall Arts Escèniques ha posat punt final a la seua trajectòria escènica aquest passat cap de setmana al Teatre Auditori d’Alcanar.

En un total de tres sessions, els artistes i integrants del projecte es van acomiadar definitivament d’un espectacle que ha marcat una etapa molt especial per a la companyia i per al públic que els ha acompanyat durant aquests anys.
El projecte va nàixer a l’octubre de 2024 a Benicarló i, després de dos anys damunt dels escenaris, ha tancat la seua història amb tres últims passes carregats d’emoció i records.
El musical, inspirat en les cançons del grup Mecano, ha aconseguit reunir desenes d’artistes i emocionar centenars d’espectadors al llarg de la seua trajectòria.
Un final emotiu per a una producció que ha deixat empremta en el panorama cultural del territori.






























